Kirjoittajan mukaan: Marko Mikkilä (mikki_make_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.07.2010

Tervehdys.

Aamuisella ajoreissulla välillä Toholampi-Kaustinen-Evijärvi näkyi kaatuneita puita siellä täällä.
Kaikki puut oli kaatuneet poikki tien. Nivalan ohi tuo myräkkä meni n5.30. Ensin tuli kova tuuli, sitten pika ukkonen joka oli ohi n10:ssä minuutissa.

-Marko Mikkilä