Kirjoittajan mukaan: Pia Aarnio (piaaarnio_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.07.2010

Hienoja kuvi, olen sanaton =O Itse ainuttakaan salamaa en ole nähnyt tänä kesänä =(

27. heinäkuuta 2010 10.37 Panu Lahtinen <pnuu_ät_iki.fi> kirjoitti:

> Forwardoidaanpas Jarin hienot salamit myös tänne myrskybongarilistalle
> tuolta ilmakehäpuolelta:
>

> ----- Forwarded message from Jari Luomanen <jari.luomanen_ät_sci.fi> -----
>
> Date: Tue, 27 Jul 2010 03:01:36 +0300
> From: Jari Luomanen <jari.luomanen_ät_sci.fi>
> Subject: [ilmakeha-l] Salaman valon sironta ilmakehässä
> To: 'Ilmakehä' <ilmakeha-l_ät_ursa.fi>
>
> Ties miten monen vuoden odotuksen jälkeen pääsin vihdoin aika
> mukavalle hollille yöukkosten suhteen:
>

> http://jari.pic.fi/kuvat/Atmospheric+phenomena+and+sky/Storms+and+cloudscapes/2010_07_26-27+Night+lightning/_R5I2397.jpg

> [...]

Eniten hyödyt, ellet vertaa itseäsi tänä
päivänä muihin, vaan eiliseen itseesi.

Pia Aarnio
Ilomäentie 200
40270 Palokka
p.045 130 6146

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***