Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.07.2010

Hei,

Tässä pyyntö Joensuun suunnalta. Löytyisikö sieltä päin haastateltavaa Tuulalle?

On 13.7.2010, at 10.12, kvaffair (koponen&vaisto) wrote:

> Hei,
>
> Olen tekemässä juttua kesän 2011 Kägi -lehteen pilvibongauksesta ja
> etsin alan harrastajaa haastateltavaksi. Mieluiten katsoisin asiaa
> leppoisana kesäharrastuksena eli en niinkään myrskyjen näkökulmasta,
> tosin sekin puoli tulisi esille jutussa. Juttu olisi tehtävä nyt
> kesän aikana, mieluiten elokuussa ellei ensi viikon maanantai tai
> tiistai onnistu (19.-20.7.).
>
> Minut tavoittaa alla olevista yhteystiedoista.
>
> tervehtii Tuula
> --
> Tuula Koponen, toimittaja
> [...]

Lähetäthän myös minulle tiedon kun otat yhteyttä Tuulaan, kiitos.

Ursa/Myrskybongausjaosto
mediayhteyshenkilö:

Ystävällisin terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek_ät_mac.com
+358-40-4877181
Pappilankuja 75,
09120 Karjalohja
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***