Kirjoittajan mukaan: Janne Alatalo (janne_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.04.2010

Pyörimistä ei ehtinyt havaita, kun autosta tuo näkyi noin 10 sekunnin ajan. Omituista oli tuossa juurikin tuo, että yllä ei ollut mitään kunnon pilveä.

-

From: owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi] On Behalf Of Veikko Mäkelä
Sent: 25. huhtikuuta 2010 21:20
To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
Subject: RE: [myrskybongarit-l] Suppilo

> Tämmöinen tänään:
> http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/tmp/suppilo.jpg
> Tuli eteen noin 30 km ennen Tamperetta Porin suunnassa.
> Liikkuvan auton ikkunasta kuvattu. Noin minuutin päästä
> löytyi parempi näkyvyys, ja tilanne oli jo ohi.

Kai tuossa havaitsitte pyörimistä? Kuvan perusteella en ainakaan itse pysty vielä päättelemään suppiloa. Se voisi hyvin näyttää vaikka sadejuovalta ei virgalta. Mutta jos eli ja pyöri, niin varmaan se oli suppilo. Suppiloon liittyvä pilvi ei kyllä ole mitenkään mahtava.

-VeikkoM-

Listan www-arkisto:
http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html