Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.04.2010

On Thu, Apr 08, 2010 at 12:15:15PM +0300, Jani Poikela wrote:
> Onko teillä havaintokannassa sama sähköpostiosoite, kuten ohjeissa
> sanottiin niin tuo posti lähetetään siihen osoitteeseen joka löytyy
> havaintokannasta? Kannattaa myös tarkistaa ettei ole mennyt
> roskapostiin tms.

Kiitos Jani, juurikin samansisältöistä viestiä olin lähettämässä :-)

Täydennetään vielä vähän:

Vahvistuspostin lähettäjänä on majordomo_ät_ursa.fi. Tämä varmasti helpottaa roskaposteista seulomista.

Jos näistä huolimatta on vielä ongelmia, niin laittakaa postia suoraan minulle, niin säädetään sähköpostilistaliittyminen kuntoon. Siis suoraan minulle, ei listalle 400 muunkin luettavaksi ;-)

Panu