Kirjoittajan mukaan: Riitta Eskola (riitta.eskola_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.09.2009

Mahottoman ihana, ja puuskatuulinen keli on ollut koko päivän, parhaimmillaan +22 astetta. Aamulla pisaroi vaisusti ja vasta nyt illalla alkoi enemmän ripotella vettä. Yhä lämmintä 18. Ihan trooppista. Hauska oli toi tutkatähti meidän taivaalla! Jos tällaisen päivän päätteeksi olisi vielä ukkosen pykännyt, olisivat solut onnesta räjähtäneet. Hauskaa kesää kaikille. Onhan tää jo inkkarikesä? -riitta-

9.9.2009 18.53, "Panu Lahtinen", oli <pnuu_ät_iki.fi>:

> Samaa katselin töissä Ilmatieteen laitoksen sisäisiltä tutkasivuilta
> tänään, mutten muistanut kommentoida tutkatyypeille kahvitauolla.
>
> Minun silmääni tuo näyttäisi siltä, että maastosta tulevien
> tutkakaikujen suodatus on pudonnut pois päältä.
>

> Panu
  • Ystävällisin terveisin Riitta Eskola Toimittaja 0500 - 693 693 ŠArkkiEnkelit Oy

Ajurinkatu 39 as 3
70110 KUOPIO