Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 26.08.2009

Ajoin Raumalta Tampereelle klo 20-22 välisenä aikana. Matkalla näkyi 3 pilvisalaman suurempaa välähdystä. Ukkostaako lämpimät rintamat usein???

Kuuntelusta ei tullut mitään kun ikkunaa ei voinut sateen takia pitää auki. Tuli muuten sitten paikotellen aivan täysillä kaatamalla - se siitä näkyvyydestä kun piti varoa hirviä, kun yksi ylitti tien jo alkumatkasta edessäni rauhallisesti tienpoikki lönkytellen. Tienpinta oli senverran lämmin että sade höyrystyi saman tien takaisin taivaalle ja sitä meni siis ylös ja alas samanaikaisesti. Sumua ja sadetta, ja pikimustaa uutta asvalttia. Syksyinen fiilis...

Anne P