Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.08.2009

On Sun, Aug 23, 2009 at 09:18:53PM +0300, Marja Wallin wrote:
> Hei,
>
> On tullut jo muutaman kerran mieleen heittää tänne tämä viesti, nyt
> taas kun irc-kanavalla tuli tästä puhetta.
>
> Listalla on ollut kovin hiljaista viime aikoina, etenkin kuvalinkkien
> suhteen. Varmasti tänäkin kesänä on jotain kuvattu. Olisi kiva nähdä
> mitä ihmiset on saaneet tallennettua muistikortille. Rohkeasti siis
> vaan esille niitä. :) Olen varma, että muitakin kiinnostaa.

Tässä koko kauden saldo. Linkit ovat olleet jo aikasemminkin listalla, mutta pistetään kuitenkin :-)

Kauden avauksessa Helsingissä tuli varsin mukava vyörypilvi. Lisäksi linkin takaa löytyy yksi sadejuova paria päivää myöhemmin:

http://www.iki.fi/~pnuu/gallery/?dir=clouds&srch=2009051

Melkein lähiosuma puuhun Ivalossa:

http://www.iki.fi/~pnuu/gallery/?dir=lightning&srch=20090813

...ja ko. salaman jyrähdys videolla:

http://www.iki.fi/~pnuu/myrsky/20090812-1250_scaled.avi

Timelapse hassusta kuplinnasta Helsingin päällä:

http://www.iki.fi/~pnuu/myrsky/20090814_timelapse.avi

Mukava alku pilvellä, muttei tainnut saada salameja aikaiseksi:

http://www.iki.fi/~pnuu/gallery/?dir=clouds&i=0&srch=20090815

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",