Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.07.2009

Hei,

Eiköhän toimittajilla ole joka kerta ne samat peruskysymykset.

  1. Miten myrskybongausta voi harrastaa ja mitä siinä vaaditaan.
  2. Mikä on ollut harrastuksessa oikein sellainen huippuhetki kautta aikojen.
  3. Mikä on sellainen tavoite, johon yritetään, mitä siis hurjimmissa unelmissa tavoitellaan.

Eli sellaisia, joihin kuka tahansa harrastaja pystyy vastaamaan. :) Ja ainahan voi sanoa, ettei osaa tai halua vastata jos kysytään jotain epämieluista. Ihmisiä ne toimittajatkin ovat eikä niitä tarvi pelätä. Ja voin sanoa kokemuksesta, että turha lähipiirin ja kanssabongarien reaktioitakaan on pelätä. Yleensä ne on vaan kateelliset jotka rutkuttaa...

Marja W.

Ps. Mulle voi muuten edelleen ilmoittautua jos on rohkeutta ja halua lähteä haastatteluihin kun kyselyjä tulee. Sähköpostiini ukonvasama[at]gmail.com tietoa, että kuka, mistä ja yhteystiedot mistä tavoittaa.

--
http://ukonvasama.blogspot.com