Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.07.2009

Hei,

Epäisin syynä olevan korkea kynnys lähteä, listalla on kuitekin 400 tilaajaa. Ihan liian harvalla on uskallusta lähteä lehteen (nyt rohkeutta kehiin vaan!). Lisäksi joissakin haastattelupyynnöissä on kovin tiukkoja kriteereitä, kuten esim että pitää olla ruotsia puhuva nainen tietystä kaupungista. Tai puolison pitää olla mukana jutussa. Mitä tiukemmat kriteerit, sitä vaikeampi on saada ketään. Lisäksi listalle tulleista pyynnöistä varmasti ajatellaan helposti, että Joku Muu (ei muuten löydy listan tilaajista tuon nimistä) on jo lupautunut siihen. Kaikkihan on aina kivaa niin kauan kuin ei itse tarvi tehdä mitään...

Marja W.

--
http://ukonvasama.blogspot.com