Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.05.2009

On 5/22/09, Joni Rinta-Möykky <jonirm_ät_gmail.com> wrote:
> Melkoisen pötkön se kyllä Lahden edustalle nosti illanmittaan vaikka täällä
> etelässä päivä muuten näyttikin niin epätoivoiselta harmaan pilvimössön
> takia.

Katseltiin rapu-tutkaa matkalla ja mietittiin, että näinköhän Lahdessa tulvii kun se pötkylä oli niin hidasliikkeinen ja pitkään tosi tummaa kaikua keskustan yllä. Kyllähän täällä olikin sitten lehtijuttujen mukaan sadevesiviemärit lakanneet vetämästä. Itse asun niin, että se Kymijärven voimala joka otti osumaa, on melkein vieressä ja lehdettömään aikaan piippu näkyy parvekkeelle.

> Useampi positiivinen maasalamakin näk. alasimesta maahan ja täytyy kyllä
> myöntää että on ne vaan hienoja verrattuna negatiivisiin

Tuo on taas näitä makuasioita. Itse pidän negativiisia paljon komeampina kun niissä on niitä haaroja, ovat kuvauksellisempia.

> Tuon "overshooting top" in päästiin kanssa näkemään n 20.00 maissa ehkäpä.
> Lieneekö sitten ollut sama nystyrä.

Luultavasti joo. Tuota luokkaa se oli kun me sitä katseltiin Virolahdelta tultaessa. Lahtisen Panulla on tarkka aika ylhäällä kun äänestettiin kuka saa kunnian laittaa reissun havainnot kantaan. ;)

Marja W.

--
http://ukonvasama.blogspot.com