sami.sundelin_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 19.05.2009

 Janakkalan Jokimaalla Tanttalantien varrella samanlaisia pyörteitä,olen niitä raportoinutkin takavuosina.Sunnuntaina 17.5. yksi isompi pyörre joka näytti syntyvän lähes samasta paikasta aina uudelleen, n. 10 m halkaisijaltaan ja korkeutta n. 40-50 m. Ja mun kamera ties missä.

Sami Sundelin

Hämeenlinna

Leevi Korpela <leevikorpela_ät_phnet.fi> kirjoitti:
> Hieno selvitys näkemästäsi ilman aisti-implanttiakin. Onnea vaan sinne.
> Harhumaisemissa puiden ympäröimänä ei ole mahdollisuutta nähdä tuontapaista
> eikä myöskään voi päivätolkulla kököttää jossain peltoaukean laidalla
> odottelemassa ilmiöitä.
>
> terv. Leevi

Saunalahti DataPaketti - tilaa nyt, saat 2 kk veloituksetta ja Nettitikun kaupan päälle!
http://saunalahti.fi/gsm/gsmdatapaketti.php