Kirjoittajan mukaan: Kukka Viitala (kukka.viitala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.02.2009

Hei!

Mukavaa, että haastateltava löytyi näin pian! Kannattaa ottaa yhteyttä Rami Saarikorpeen, jonka kautta haastattelu voisi onnistua. Hänen yhteystietonsa ovat alla.

 Rami Saarikorpi
 www.360panorama.fi
 www.saarikorpi.com
 www.tolppakuvaus.fi