Kirjoittajan mukaan: KIMMO VENÄLÄINEN (kimmovee_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.12.2008

Juuh olen katsonyt tässä nytten toiselta tuotantokaudelta 6 jaksoa ja niistä 4-6 ova parhaat ja siinä ainakin he jahtaavat greensburg tornadoa mutta tää kyseinen ef-5 tornado oli vuotta-aikaisemmin tapahtunu ja tää mikä tässä ohjelmassa on niin vuottamyöhemmin.sitä vaan päivittelivät siinä että eikai taas osu greensburgii mutta se tornado sitten hyyty ja ei osunu kovalla raivolla sinne.Voi olla että siinä ykköstuotanto kaudella oli myös se EF-5 tornado mukana on vaan aikaa kun olen kahtonu sitä. ja nää Reed Timmer & kumppanit ovat tulleet tutuiksi tuolta www.tornadovideos.net kautta.

Ota nyt käyttöösi uuden sukupolven Windows Live palvelut! http://get.live.com
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***