Kirjoittajan mukaan: Thomas Bymark (vaino.bymark_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.11.2008

Turuussa samalainen piikki, olin just menossa kotiin hirvensaloon ja auton peräpää rupes jo vähän heittelee. (Volvo 245 farkku)

http://at8.abo.fi/gif/W194245.gif

  • Original Message ----- From: "Jani Poikela" <jani.poikela_ät_gmail.com> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Monday, November 10, 2008 8:26 PM Subject: Re: [myrskybongarit-l] kova myrsky etelässä

http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html