Kirjoittajan mukaan: Emma Herranen (mellon_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.11.2008

On Mon, 10 Nov 2008, Jani Poikela wrote:

> näyttää vaisala vantaalla sisämaassa puuskissa nyt 22 m/s ja äsken
> välähti pari kertaa salama kun olin ulkona tupakalla. Lisäksi valot
> välkkyy välillä vaikka ei ollakaan ilmajohtojen takana...

Juu. Tampereellakin välähti kunnolla klo 19.35.valot välkkyi kanssa ja moista en ole nähnyt sinä aikana kun ollaan talossa asuttu. Puut heiluvat rajusti. Ei mikään ihme jos sähkölinjoja saa korjailla täämän jälkeen.

-Emma