Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.08.2008

Näkyi, noin 2,5 km, ei näkynyt ja ei salamoinut.

Lyhyt ja ytimekäs vastaus, mutta noin se meni...

On Tue, Aug 12, 2008 at 10:58 PM, antti kiiskinen <tikuilla_ät_gmail.com>wrote:

> Näkyikö pilvipohjassa selvää liikehdintää? Miten kaukana suppilot olivat?
> Näkyikö tuolla kuvauspaikalla mahdollisen raesateen aiheuttamaa virgaa?
> Salamoiko kyseinen solu miten runsaasti?
>

> 12. elokuuta 2008 22:25 Rami Saarikorpi <rami_ät_sci.fi> kirjoitti:
>
> Siellä oli kakasikin suppiloa, mutta niitä en saanut kuviin....

> --
> Terveisin
> Antti Kiiskinen

Rami Saarikorpi
Hotelli Atrium Oy
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Skype: saarikor
www.palaveri.to
www.hotelliatrium.eu
www.tolppakuvaus.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.ning.com/
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***