Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.07.2008

Kun en enää muista, mutta kaveri laittaa siittä minulle tarkempia tietoja, niin päivittelen ne sitten tuonne blogille. Vantaan lähistöllä muistaakseni...

On Sun, Jul 20, 2008 at 10:06 PM, antti kiiskinen <tikuilla_ät_gmail.com> wrote:

> Terve,
> Mistä nuo kuvat on otettu?
>
> 20. heinäkuuta 2008 21:54 Rami Saarikorpi <rami_ät_sci.fi> kirjoitti:
>
> Laitoin tuonne Markku Kilpisen muutama tunti sitten ottaman sarjan...

> --
> Terveisin
> Antti Kiiskinen

Rami Saarikorpi
Hotelli Atrium Oy
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Skype: saarikor
www.palaveri.to
www.hotelliatrium.eu
www.tolppakuvaus.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.ning.com/
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***