Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.06.2008

Pysähdyin kotimatkalla Länsiväylälle kuvaamaan upeaa pilveä Hgin pohjoispuolella klo 16.20. Salamointi oli aika satunnaista mutta pilven alla näkyi mielenkiintoinen rakenne...

http://homepage.mac.com/jannek/PhotoAlbum30.html

JK

Terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek miuku mac
piste com
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***