Kirjoittajan mukaan: Jani Poikela (jani.poikela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.06.2008

Kalkkisissa tuli jäätyä juhannuslauantaina trombin alle kun oltiin kaverin kanssa paikallisessa terassilla oluella, oli kyllä ikimuistoinen juhannus.

Tarinaa löytyy havainnosta.
http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/myrskybongaus/havainnot/havainto.php?id=1214079835

--
Jani

-- Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi *** Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html *** Listan www-arkisto: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html