Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.05.2008

On Wed, May 28, 2008 at 01:42:28PM +0300, Rami Saarikorpi wrote:

> Eli, pysykäämme tässä samassa sähköpostisysteemissä?
> Itse kuitenkin kyllä kaipaisi jotakin sellaista kirjoittelupalstaa jonne
> porukka sitten laittaa kaiken, joka rasahduksen, linkit ja kuviaan
> yms...
> Se voisi olla sitten ns. sivusilmällä luettavissa ja jos sieltä itselleen
> mielenkiintoisen jutun bongaa, niin vois sit
> ittekkin aktiivisemmin osallistua niihin keskusteluihin...

Jos halukkaat jonnekkin kirjoittavat, niin sitten Emman ja Marjan mainitsema Ursan virallinen foorumi (astronetti) tietty olisi se "oikea" paikka, Ursan jaosto kun kerta ollaan. Muita (aktiivisempiakin) myrskyfoorumeita toki on. Foorumeita tuntuu kasvavan kuin sieniä sateella, hajannaisuushan siitä tulee..

Itse en kuitenkaan kovin aktiivisesti nuita käytä, muutamaa olen aktiivisehkosti seurannut. Koskaan en ole yli puolta vuotta jaksanut. Jotenkin niin hankalia ovat ne.

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",