Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.05.2008

Hei,

Onhan noita foorumeita vaikka kuinka. Astronetti, Flcenter, Vaski.net... Ja kutakuinkin joka ukkostutkallakin omansa. Jokaisella on kourallinen käyttäjiä. Kertoisiko se jotain foorumien tarpeellisuudesta?

Listaviestit on muuten luettavissa myöhemminkin lista-arkistosta: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html

Marja W.

--
http://ukonvasama.blogspot.com