Kirjoittajan mukaan: Tom Eklund (tom.eklund_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.05.2008

Hmmm...jos tuo olisi yhteydessä johonkin pilveen, niin mielestäni se olisi tuo aivan ylin pilvi, tuolla kuvan oikeassa ylälaidassa. Tuo pienempi pilvi, jossa pyörre kuvassa näyttää olevan kiinni, on minun silmiini kauempana kuin itse pyörre....Tuota oikean ylälaidan pilveähän ei kuvassa näy kokonaan, joten vaikea sanoa minkälainen se oikeasti olisi.

Mutta pölypyörteeksi veikkaisin hutkittaessa ilman tutkimista.

Tom E.