Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.04.2008

On Thu, Apr 24, 2008 at 03:06:30PM +0200, AriJuhani Punkka wrote:
> Tässä vielä viimeinen tilannetiedote koulutuspäivään liittyen.
>
> * Koulutussivujen saapuminen-osiosta löytyy nyt puhelinnumero, johon
> voi soittaa, mikäli saapuu paikalle klo 9 jälkeen. Pääovista päästetään

Jos joku saapuu junalla lauantai-aaamuna noin kahdekselta eikä ole varma miten löytää perille, niin yksi vaihtoehto on jäädä Pasilassa pois ja tulla samaa matkaa minun kanssa Kumpulaan. Kävelyyn menee noin 20 minuuttia.

Koskapa olen hoitamassa järjestelyjä, en voi odottaa asemalla kovin pitkään, Pasilasta on lähdettävä viimeistään kymmenen yli kahdeksan.

Halukkaat laittakoot spostia niin tiedän tarvitseeko odotella :-)

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",