Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.03.2008

Moi,

Itse olen seuraillut tuota samaista mittaria päivittäin 2 vuotta ja 3 kertaa on sattunut kohdalle (keli, eli ei pilviä, olosuhteet, eli tarpeaksi pimeää ja omat aikataulut) mutta tuo mittari on tuolloin ollut tuplasti tummempi.

Toisinsanoen jos sattuu revontulet kohdalleen niin vastaa varmaankin 5:ttä oikeaa lotossa :)
Mutta ei kannata luovuttaa...

On 28/03/2008, ajs.hamalainen_ät_jippii.fi <ajs.hamalainen_ät_jippii.fi> wrote:

> noinkohan revontulia nähdään etelässä tänään?ainakin pohjoisessa näyttää
> aika hyvältä tällä hetkellä. http://www.swpc.noaa.gov/pmap/pmapN.html
>
> ainakin sitä täytyy lähteä katsomaan josko välillä täälläkin näkisi niitä.
> ainakin ilma on mitä parhain pilvien suhteen.niitä ei ole... lämpötila -1
> astetta ja kiristyy.
> toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato ;-)
>
> nyt kun olisi lapissa...
>
> Ari H
> Hamina

> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***

Rami Saarikorpi
Hotelli Atrium Oy
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Skype: saarikor
www.palaveri.to
www.hotelliatrium.eu
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***