Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.02.2008

Kuvablogia käytän minäkin, eikä mitään valittamista ole ilmennyt.

Olli

Ota nyt käyttöösi uuden sukupolven Windows Live palvelut! http://get.live.com
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***