-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi] Puolesta jori.hamalainen_ät_teliasonera.com
Lähetetty: 14. joulukuuta 2007 12:29
Vastaanottaja: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
Aihe: [myrskybongarit-l] RE: [myrskybongarit-l] VS: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] Radio+kaukolaukaisin-kikkailu? Re: Linkkivinkki: Talveksi kameraleikkejä]

Moi,

pystytkö Jukka tekemään testejä jollain että kuinka herkästi toi motion detektori toimii. Ajatus on että olisiko se tarpeeksi herkkä toteuttamaan meteori-kameran? Olis laatu aika paljon parempi kuin noilla videokamera-virityksillä.

Testin vois ehkä tehdä pimeässä vaatehuoneessa ja ledi-valolla.. :)

t. Jori