Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.10.2007

Moi,

Itse teetin itselleni myrskyharrastajat teippauksen auton takalasiin alkukesästä ihan vaan siltä varalta että olisi joku isompi myräkkä iskenyt sellaisella alueella jossa joutus ajamaan yksityisillä teillä, niin alueella asuvatkin tietää että millä asialla sitä ollaan. Omani teetin täällä joensuussa Mainoskilvellä: http://www.mainoskilpi.fi/ voisin tietysti kysellä tarjousta jos ihmisillä herää mielenkiinto aiheeseen?
Tosin texti pitäisi olla tässä tapauksessa varmaankin sama jos aiotaan saada jotakin määräalennusta!?
Itselläni on myrskyharrastajat.fi ilman tuota www:tä jonka kaikki älyää eteen laittaa muutenkin.
Oma mielipiteeni olisi että siihen auton ikkunaan tulevaan textiin saisi jonkun tuollaisen www osoitteen joka ilmaisee mitä ja millä asialla liikutaan, jolloin muutakin hyötyä olisi kuin että joku näkee että ollaaan alan harrastajia.

Saisikohan siihen jotenkin esim tuon Ursan myrskybongausjaoston liitettyä?

Tässä vain muutamia idiksiä.

Sitten olisi toinen asia: Myrskybongaus vaatekokoelma. Ketä kiinnostaisi sellainen että voisimme kukin oman tilanteen ja halukkuuden mukaan tilata
koskavain läpi vuoden melkein mitä tahansa vaatetta jollakin logolla/textillä?
Vaatteet olisi ihan peruskamaa, t-paitoja, huppareita, lippiksiä yms... mutta sitten on olemassa myös myrskyn kestäviä asuja, sadebonzoja ja kaikkea sellaista mikä normaalisti maksaa monia satoja vaatekaupassa, mutta meille hinnat on oikeesti halvat...

Osaan kamoista voi tutustua: http://www.brodera.fi/

PS: otan myrskypäiville mukaan mahdollisimman paljon erillaisia malleja "kledjuista" ja jos joku haluaa jo nyt jollakin textillä jotakin t-paitaa, hupparia yms. niin laittakaa tulemaan toiveita ja muutenkin idiksiä aiheesta vastaanotetaan mielellään.

Ai niin, tuo sama firma kuulemma tekee noita tarroja myös ja tekee vielä ne metrihinnoilla,
jolloin saisimme aika edulliseen hintaan nuo...

T: Rami S

On 10/10/07, Tero Pajala <teropajala_ät_hotmail.com> wrote:

> Katselin tuota dokkaria ja sillä miehellä oli CB Teamin paita. Mistä näitä
> saa vai onko itse teetetty? Olen myöskin miettinyt ja aikeissa suunnitella
> aiheeseen liittyvää autotarraa. Mutta tuo CB Teamin storm chaser finland
> olisi myös hyvä autotarraksi.
>
> Onko jollain kiinnostusta teettää näitä? Olisi hienoa nähdä liikenteessä
> kun on itse bongailemassa tai muuten ajelemassa, että bongareita liikkeellä
> ja voisi mennä vaihtamaan kuulumisia :D
>
> Tero Pajala
>
> ------------------------------
> [...]

Rami Saarikorpi
Ravintolapäällikkö
Hotelli Atrium Oy
Palaveri Pub & Restaurant
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Work: 0440 322007
Skype: saarikor
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***