Kirjoittajan mukaan: Harri Junttila (Harri.Junttila_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.10.2007

tulipa melkomoinen moka viimeyönä , katselin ukkosta ja juttelin kännykällä kaverin kanssa ,
ja kun ukkonen oli jo menossa ohi , niin yhtäkkiä tuli mieleen... ainiin se kamera, joten en saanut mitään ikuistettua , unohtui kamera totaalisesti , olisi ollut jalustakin valmiiksi kasattuna nurkassa.