Kirjoittajan mukaan: Torsti Sarome (torsti.sarome_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.09.2007

Rakeita oli tullut myös Kaijonharjussa. Oli vielä ollut autojen päällä pe aamuna.

  • Original Message ----- From: "Harri Junttila" <Harri.Junttila_ät_mail.suomi.net> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Friday, September 07, 2007 4:43 PM Subject: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] RE: [myrskybongarit-l] Oulussa jyrähti ukkonen 6.9.2007 klo 16:28