Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.09.2007

Minä jo omalta osaltani hoidin!
;=)

Tosin joku vois rakennella sinne sellaisen osion että kun sinne lisäillään kirja, niin sitä on mahdollista arvostella/antaa jotakin arvosanaa yms... Muuten ei saa kunnon käsitystä siitä mitä pitäisi hankkia, vai? Esim tuo minun esimerkkini oli minusta 5 tähden arvoinen sellaisille harrastajille jotka ovat näissä asioissa vasta ihan alussa, mutta taas kun se lyödään jollekkin kokeneelle käteen ja todetaan että tää on hyvä, niin kirja saa toden näköisesti yhden tähden, jos sitäkään...

On 9/4/07, Marja Wallin <ukonvasama_ät_gmail.com> wrote:

> Ja muistutuksena, että tuonne wikiinhän voi kirjoittaa aivan kuka
> tahansa meistä. Salasanan tarvitsee, mutta sitä voi pyytää vaikka esim
> allekirjoittaneelta tai Mäntysen Teemulta. Tai joltain jolla on se jo.
>
> Tämä menee helposti taas osastolle, että odotetaan sen kuuluisan
> Jonkun Muun hoitavan...
>
> Marja W.
>
> --
> http://ukonvasama.blogspot.com

> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***

Rami Saarikorpi
Ravintolapäällikkö
Hotelli Atrium Oy
Palaveri Pub & Restaurant
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Work: 0440 322007
Skype: saarikor
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***