Kirjoittajan mukaan: Harri Junttila (Harri.Junttila_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.09.2007

Itse asiassa en ollut kotona , vaan tein havainnon linnanmaalla yliopistolla kun olin ulkona , ensimmäinen rysähdys hieman säpsäytti kun olin ajatuksissani
ja nojailin pyörään. Vähän tuli kuitenkin yllätyksenä . Pitihän sitä vähän aikaa seurata , ei tullut päälle , vaan meni hieman länsi-pohjois puolelta ohi .