Kirjoittajan mukaan: Outi Piirala (outi.piirala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.08.2007

Hei,

Ihan mielenkiinnosta kyselen: mitä jaostonvetäjä tekee???

toinen kysymys: olisi tosi mukava lähteä bongailemaan yhdessä. Onko jo valmiina jokin kanava/menettely miten porukkaa kutsutaan kokoon tmv?

Terkuin Outi