Kirjoittajan mukaan: Jussi Kekki (jussi.kekki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.08.2007

On Saturday 25 August 2007 03:58:52 Jussi Kekki wrote:
> Täällä Kouvolassa havaintona kummaiista jyminää jatkuvasti. 03.58 .
> Havainto kolmella eri ihmisellä. Olisiko ns. avaruus ukkonen ? joka jättää
> sen äänijäljen mahdollista ? Ukkostutkat ei ei näytä mitään mutta ääni
> edelleen kuuluu ?
>
> Teoriat : Kanavoitunut keski euroopan ääni ?
> Tampereella ja Turussa sama havainto ?
> Ääni jatkuu edelleen !

Onko tuota outoa vain ylimmissä ilmakehän kerroksissa tapahtuvaa salamointia kukaan havainnoinnut ? Olin aikoinaaan hommissani lentäjä ja tuo oli tuttu juttu. Valoilmiö on hyvin pieni maanpinnalle, mutta tuo ääni maassa on kuin joku jetti lentokone lentäisi korkealla!

Listan meteororologit voivat selvittää lisää tästä asiasta, kysymys ei ole mistään "keiujista" vaan luultavasti pilvisalamoista yli 10 km

:D

--
Jussi Kekki ( linux )
jussi.kekki_ät_gmail.com