Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.08.2007

On Wed, 22 Aug 2007, Rami Saarikorpi wrote:

> onko ketään tällähetkellä tai ollut aikaisemmin kuvaamassa Hesan ukkosia?
> Aamulehti kaipailis pikaista haastattelua ja jos jöytyy videota/kuvia, niin
> olisivat kiinnostuneita!
>
> Ottakaa pikaisesti yhteyttä!

Ottivat pikaisesti yhteyttä, soittelivat juuri kun olin menossa töissä kaffetunnille :-)

Toivottavasti ei tarvitse hävetä silmiä päästään :-P Onneksi on niin vähän kokemusta bongaamisesta, että siihen voi vedota aina ;-D

Ja, sitten tämänpäiväisiä kuvia:

http://www.puuppa.org/~pnuu/gallery.php?dir=lightning

Viimeinen on ns. "lucky shot", vai mitä olette mieltä?-D Ja ei, kuvaa ei ole muokattu.

IL:n pääjohtaja oli kanssa seuraamassa salamointia, ja tuumi ottavansa kuvan meistä katsomassa salamointia. Noh, minullepa sitten mieleen, että otanpas pääjohtajasta kuvan ottamassa meistä kuvaa. Kameran asetukset olivat tietty jalustakuvauksen jälkeen mitkä olivat, joten tuli 0,5 sekunnin valotus käsivaralta. Onneksi en hoksannut muuttaa kameran säätöjä, muuten olisi ainakin toinen salama jäänyt tarttumatta :-)

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",