Kirjoittajan mukaan: Outi Piirala (outi.piirala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.08.2007

Keravalle Uudellemaalle odotin aamuyöstä alkaen kovaakin puhuria. Havainnoin itse vasta puolen päivän aikoihin pitkäkestoisia jyrinöitä, mutta heikosti antoi salamoita. Ukkoskuuro toi muutaman rankkasade kuuron, jotka vain vähän kastelivat maata. Ilma oli kuumuudesta ja kosteudesta suorastaan sakea. Kuurot eivät kauaa kestäneet, eikä ilma juurikaan virkistynyt.

Terkuin Outi Piirala