Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.07.2007

Tuossa olet Teemu ihan oikeassa, itse annoin viime vuonna 30 min varoitusajalla kymmenen uutisille
haastattelun, tosin jos on jotakin kammoa/fobioita toimittajia vastaan, niin eipä kerkeä paljoa jännitellä! ;)

Mutta tosiaan tuossa olisi taas todella hyvä mahdollisuus saada Myrskuharrastusta/bongausta yleisempään
tietoisuuteen. Jos Oy Veikkaus Ab olisi viime lauantaina taas kerran suonut (mutta kun ei) niin ajelisin
ympäri Suomea ja antaisin medialle haastatteluita! :)

Tai sitten asuisin Italiassa bongaamassa läpi vuoden...

On 7/25/07, Teemu Mäntynen <teemu_ät_mantynen.com> wrote:

> En ole Hellsingistä, mutta noin niinkuin yleisellä tasolla voisi kysyä,
> että mikä ihme noita toimittajia vaivaa, kun täytyy aina olla liikkeellä
> ihan viime tipassa?
>
> --
> Teemu Mäntynen
> http://www.mantynen.com/teemu/

> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***

Rami Saarikorpi
Ravintolapäällikkö
Hotelli Atrium Oy
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Work: 0440 322007
Skype: saarikor
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***