Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.07.2007

Rakeita ei tullut kohdallani Karjalohjalla mutta komea vyöry meni päältä klo 17.55 ja sen yhteydessä kova puuskatuuli, salamointi ja sade.

http://homepage.mac.com/jannek/Ukkonen_070707/PhotoAlbum14.html

Tein kuvasarjoistani leffan, jonka voi katsoa täältä:

http://homepage.mac.com/jannek/Ukkonen_070707/iMovieTheater17.html

Terveisin,
JK

Janne Kommonen