Kirjoittajan mukaan: Teemu Mäntynen (teemu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.07.2007

Moi,

jakke.makela_ät_kolumbus.fi wrote:

> Tässäpä olisi jollekulle mielenkiintoinen harrastus -- alkaa kerätä
> ihmisiltä kokemuksia siitä, kuinka usein ovat napsauksia kuulleet. Ehkö
> jo viidenkymmenen vuoden seurannalla saataisiin hyvä tietokanta siitä,
> kuinka kauas koronapurkaus kuuluu... ;->

Tosin tutkimustavassa täytynee olla hyvin varovainen, ettei mene johdattalun puolelle. Itse olen ollut kahdesti alle 100m päässä salaman iskupaikasta, enkä kyllä muista mitään napsahduksia kuulleeni. Voi olla että tämän keskustelun jälkeen tai paremminkin sen ansiosta napsahdukset korvissani yleistyvät ihmeesti :)

--
Teemu Mäntynen
http://www.mantynen.com/teemu/