Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.06.2007

Sitten voidaan laulaa: "Mua puri myrskypaarmanen mut miksi suremaan, sillä ukkosesta lääkkeen löysin siihen puremaan - kun bongaa yhden toisen kuvaa, siit oivaltaa, et sää on aina makuasiaaaaaaa"

Tai jotain... Hyvää Juhannusta !!

~J
"Mä oon vaan mä, oman maailmani Herra ja Jumala."

Missä sinä rentoudut? Missä on parhaat bileet? Kerro meille suosikkipaikkasi. http://loveeveryday.msn.com/?mkt=fi