Kirjoittajan mukaan: mikko happo (procyon01_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.06.2007

Kuopiossa ollaan. Täällä on tasainen harmaus, kun katselee tästä työpaikan ikkunasta. Salamointi on tutkien mukaan nollissa, joten eiköhän tuosta tuollainen perussade vain saada niskaan.

Kuopioon tulee näemmä aina tasan 1 ukkonen kesässä ja sekin meni ohi nopeasti etenevän rintaman mukana.

Aamulla muistelin, että joskus penskana (80-luvun alkupuolella) laskin ukkosten määriä kesässä. Luvut oli lopussa yli kolmenkymmenen. Those were the days. Tosin sillon asuinkin Kajaanissa, jossa olen tänäkin vuonna nähnyt ainoan ukkosen.

Jäädään seuraamaan tilannetta.

t.Mikko

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***