Kirjoittajan mukaan: Tom Eklund (tom.eklund_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.04.2007

Vanhalla kansalla nyt on sanonta ihan joka tilanteeseen, että jos yksi sanonta ei osu, niin kymmenen muuta osuu.....Jos vain muistaa hokea kaikki litaniat ajoissa keväällä tai mieluummin jo loppusyksystä, niin voi loppukesästä sitten rehvastella, että mitä minä sanoin.

Viime huhtikuussa täällä Pirkanmaalla ukkosti oikein aikaslailla komeasti ja kesä oli kaikkea muuta kuin kylmä, vaikka muuten p:stä olisikin ollut, ainakin ukkosten suhteen. Mökkeily, saunomis ja pyöräilykelit sitä vastoin olivat mitä erinomaisimmat.

Tom E.