Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.12.2006

On Wed, Dec 13, 2006 at 01:07:05AM +0200, Veikko Makela wrote:

> Myöhään illalla IRC-kanavalla joku mainitsin mahdollisen salaman
> Suomusjärvellä. Tuolloin en ukkostutkaimien kyllä huomannut
> rekisteröineen mitään.

Myöskään Ilmatieteen laitoksen salamatutkaimet eivät ole havainneet mitään. Itse asiassa Suomen alueelle ei ole joulukuun aikana rekisteröitynyt yhtään salamaa. Viroon, Ruotsiin ja Norjaan on paikannettu yhdet salamat kuhunkin IL:n laitteilla.

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",