Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.11.2006

Moi,

Kyllä tuolla muillakin tutkaimilla iskemiä on, mutta jostakin syystä tuo minun tutkain
näyttää tupla määrää muihin verrattuna, luulempa että saa ens kesäksi ostaa uuden,
tai keksiä mistä tuo löytää kaikki iskemät :)

On 11/1/06, Veikko Mäkelä <Veikko.Makela_ät_ursa.fi> wrote:

> Katsoiko kukaan muita harrastajatutkaimia, Ukkoa, StrikeStaria tai
> WASP-kuvia? Itse en ole ehtinyt seurata, kun olen täällä Oulussa
> työmatkassa (puolipilvistä, pakkasta ja sää selkenemässä; ei merk-
> kiäkään lumimyräkästä...).
>
> -VeikkoM-
> --
> Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***
> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***
> Listan www-arkisto:
> http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html

Rami Saarikorpi
rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***