Kirjoittajan mukaan: Satu Niemi (hissunkissun_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.10.2006

Tottakai pitäisi sitten tilata sellaisesta edullisesta paikasta josta saa myös ladyfittejä isossa koossa :) (koko L ei ole iso)

Satu Niemi

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***