Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.10.2006

On 10/30/06, Jari Lammi <jmmlammi_ät_cs.helsinki.fi> wrote:
> [...]

Itse asiassa se oli Ike, joka hoiti ainakin sen jälkimmäisen paitatilauksen. Myös Saarikorven Rami teetti kutakuinkin noin vuosi sitten jotain paitoja.

> Niin, että olisiko kannatusta uuden paitatilauksen merkeissä? Siis
> tämän "Hyvä sää on makuasia" -paidan uusinta- tai toisintopainos joko
> ihan t-paitana tai sitten talvimyrskyyn sopivampana lämpimämpänä
> paitamuunnelmana. Syysmiitissä oli ohimennen jotain puhetta viime
> vuonna suunnitelluista t-paidan lisäpainatuksista, mutta kukaan ei
> ainakaan vielä lauantaina tiennyt siellä mitään kovin täsmällistä.

Kyllähän paidoista monesti on puhetta ollut ja kiinnostuneita on. Etenkin hupparit tms lämpimämmät versiot on saaneet kannatusta mitä on bongarien kanssa tullut puhuttua. Ongelmaksi on aina muodostunut se, että kaikki ottaisivat mielellään paitoja, mutta ei ole löytynyt ketään joka hoitaisi varsinaisen tilausten keräyksen, tilaamisen ja postituksen.

Marja W.