timo.leponiemi_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 12.10.2006

Tuota kesäistä ryhmächasea voisi tietty täydentää sillä, että ottaisin itse YLE Radio Hämeen / Hämeen uutisten kameran mukaan ja täydentäisi sillä tavalla mahdollisesti dokkarimatskua ja toisaalta tekisi mb:stä myös juttua Hämeen uutisiin... ensi kesään on tosin vielä muutama päivä aikaa ;)

Toki myrskymatskua pitäisi yrittää haalia tulevana kesänä muutenkin.. jos vain olisi aikaa siihen.

Timo L.

PS. Jos en pääse henk.kohtaisesti mb-tapaamiseen, niin näyttää ilmeisesti siltä että ainakin valkokankaani edustanee tapaamisessa, hi!

                      Timo Viinanen
                      <boozeman_ät_myrskybon        To:       myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
                      gari.com>                  cc:
                      Sent by:                   Subject:  [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] Tv-ryhmä syystapaamiseen?
                      owner-myrskybongari
                      t-l_ät_ursa.fi

                      12.10.2006 14:05
                      Please respond to
                      myrskybongarit-l

Marja Wallin wrote:
> Hei,
>
> Olen nyt kuullut pariltakin suunnalta juttua, että syystapaamiseen on
> tulossa joku dokumenttiä tekevä tv-ryhmä. Saisikos tästä jotain
> lisäinfoa?

> Boozeakos siellä kuvataan vai ketä?

Olisin tästä laittanut postia tänne vasta sitten kun homma on tuotantoyhtiön ja YLE:n kanssa 100% varma, mutta se lienee tässä kohtaa myöhäistä.

Tuotantoyhtiö x tekee Ylen tositarina-dokumenttisarjaan kuuluvan dokkarin myrskybongausesta, johon allekirjaoittanut on nakitettu (lähinnä henkilöhaastatteluosuudet)

Kuvausryhmä tulee artjärvelle kuvaamaan lähinnä AJP:n esitelmän, mistä AJP:n kanssa on sovittu. Ketään ei haastatella tai kuvata erikseen. Lähinnä sellaista yleiskuvaa ja korkeintaan mun ja ajp:n kommentteja. Tämä siksi, että dokkariin saadaan matskua siitä, mitä myrskybongaus on teoriassa.

Jos joku ei halua tulla kuvatuksi, tästä voi ilmoittaa kameramiehelle. Paikalle tulee tod. näk. 3 henkinen ryhmä, jotka toimii tavallaan "näkymättömästi" ketään sen enempää häiriköimättä. Jos joku on tätä niin kovasti vastaan, niin sitten kyseisen henkilön kannattaa miettiä pystyykö tai haluaako ahdistumatta olla tilassa, missä on muita, mahdollisesti vieraitakin ihmisiä.

Varsinainen dokkari tehdään sitten valmiiksi ensi kesänä jolloin valitaan pomminvarma chase-päivä ja alustavasti tänään puhuin, että silloin tehdään kunnon ryhmächase.

Saan vahvistuksen asiaan lähiaikoina (lähinnä se, että tehdäänkö koko dokkaria ollenkaan vai ei) ja olisin sitten ilmoittanut asiasta myös listalla. Mutta tämä meni nyt näin kun kanavan "juoruämmät" taas pääsi sotkemaan :-) (enkä nyt Marja tarkoita tosiaankaan sinua)

-T

Listan www-arkisto:
http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html