Kirjoittajan mukaan: Kimmo Lainesalo (kinelo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.10.2006

Jep, eli äänentoisto on hoidossa, varmasti riittävä PA tulossa paikalle!

Lisätietoja minulta.

Kimmo Lainesalo

--
Kimmo Lainesalo
kinelo_ät_gmail.com

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***