Kirjoittajan mukaan: Timo Viinanen (boozeman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.09.2006

Veikko Mäkelä wrote:

> Ursalta tulee joka tapauksessa yksi tykki ja ykis huonohko
> Valkokangas on käytössä. Mutta tällä kertaa (kuten aiemminkin)
> Tarvitaan kaksi. Kaksia laitteistoja Ursalla ei sentään
> ole.

Mulla pyörii _EDELLEEN_ työpaikan pommisuojan nurkissa se Leponiemen Timon kangas. Toimii muuten ihan ok. mutta jouset on kuoleentuneet ja saa käydä aika jumpan, että kankaan saa takas kotelonsa syövereihin. Jos parempaa toista kangasta ei ole niin otan tuon jälleen mukaan.

Marja, lyö mun gmail-postiin tekstiä, mitä olet saanut aikaiseksi niin ei minun tarvi keksiä pyörää uudelleen. Rakentelen tuon ilmoittautumis/infosivun sitten sen perusteella. tänään tai ehkä jo yli-ylihuomenna :)

-T