Kirjoittajan mukaan: Tomi Karvonen (tomi.j.karvonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.09.2006

Mikään tutka ei näytä eikä tule koskaan näyttämäänkään 100% oikein.
Ilmatieteenlaitoksen joitakin karttakuvia ukkosista on nähtävillä
ilmaiseksi ilmatieteenlaitoksen sivuilla. Tarkkaa linkkiä en nyt muista.

  | -:- Tomi Karvonen                       -:- |
  | -:- SVTK ATK & Tiedotusvastaava         -:- |
  | -:- tomi.j.karvonen_ät_tut.fi              -:- |
  | -:- p. 040 516 9889                     -:- |
  | -:- http://www.students.tut.fi/~svtk/   -:- |